Select Page

25. maj 2018 trådte en ny EU persondataforordning i kraft, som bl.a. skal få virksomheder til at oplyse dig som kunde om – hvilke oplysninger vi registrerer om dig, samt hvor og hvor længe dine oplysninger er registreret hos firmaet.

Ligeledes er firmaet forpligtet til at tage stilling til – og sikre sig at dine oplysninger bliver behandlet forsvarligt hos eventuelle eksterne firmaer, fx. udbyder af en kundedatabase.

Panda IT ApS opbevarer ikke flere oplysninger om dig, end vi mener, vi skal bruge til at yde dig den bedste service.

Hvilke oplysninger registrerer vi;

– om dig som kunde, registrerer vi kun de såkaldte visitkort-oplysninger, dvs. firmanavn, navn, adresse, telefonnummer og mail-adresse.

– om dit hjemmeside registrerer vi dit engagement – Dvs. hvilke produkter i måtte have og peroden for aftalen.

Hvor opbevarer vi dine data;

Vores kundekartotek ligger udelukkende i vores regnskabsprogram – E-conomic.. Dvs. vi har sikret os, at de passer ligeså godt på dine data som vi gør!

Vi opbevarer dine data så længe vi har et samarbejde.

Du kan til enhver tid kontakte os og få at vide hvad vi har registreret på dig.
Du kan som udgangspunkt også bede om at få oplysninger slettet, dog er der visse oplysninger, vi pga anden lovgivning, fx bogføringsloven, er nødt til at opbevare i 5 år.